რეფლექსია


                                               გაკვეთილის   რეფლექსიის კითხვარი

1.    რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგს?
მოსწავლეებმა გაკვეთილის განმავლობაში იმსჯელეს 18-ე საუკუნის პირველ მეოთხედში ქართლსა და კახეთში შექმნილ პოლიტიკურ ვითარებაზე, გაეცნენ ვახტანგ მეექვსის მრავალმხრივ მოღვაწეობას. შეიძლება ითქვას, რომ გაკვეთილის გეგმით განსაზღვრული მიზნები და შედეგები მიღწეულია  
2.    უფრო მეტად რომელი შედეგით/შედეგებით ხართ კმაყოფილი
მოსწავლეები თვისუფლად გამოთქვამდნენ საკუთარ მოსაზრებებს სადისკუსიო საკითხთან დაკავშირებით და ასაბუთებდნენ.
3.    რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა:
ა. მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე?
მეტნაკლებად ყველა მოსწავლე იყო ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში
ბ.მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე?
დისკუსიის ფორმის გამოყენებამ მოსწავლეებში გაააქტიურა თავისუფალი აზროვნება, ლოგიკური  და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
4.    რაზე მეტყველებს მოსწავლეთა ნამუშევარი/შესრულებული დავალება, რა აითვისეს მოსწავლეებმა?
მოსწავლეებმა აითვისეს როგორც გაკვეთილის შინაარსობლივი, ფაქტობრივი მასალა, ასევე გამოიმუშავეს კომუნიკაციის, დამოუკიდებელი აზროვნების და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარები.
5.    უფრო მეტად რომელი უნარების განვითარება ან გავარჯიშება იკვეთება?
დამოუკიდებელი მუშაობის, აზრის გამოთქმის, სხვისი აზრის მოსმენის და პატივისცემის, არგუმენტირებული მსჯელობის.
6.    რა სტრატეგიით/ან/და/მეთოდით გამოიწვიეთ, ან ჩართეთ მოსწავლეები?
გამოწვევის ფაზაზე გამოვიყენე „გონებრივი იერიში“,ასევე სიღრმისეული წვდომისას მინი-ლექცია რომელიც გავამდიდრე ელექტრონული რესურსით.
7.    რა სტრატეგიები გამოიყენეთცოდნის კონსტრუირების და რეფლექსიის ფაზაზე?
რეფლექსიის ფაზაზე გამოვიყენე დისკუსია
8.    შეიცვალა თუ არა გაკვეთილის სამოქმედო გეგმა? თუ შეიცვალა-როგორ და რატომ?
გაკვეთილის მსვლელობისას გეგმა არ შეცვლილა, მხოლოდ არ იქნა გამოყენებული სსსმ მოსწავლისათვის გამიზნული კითხვები, ვინაიდან ეს მოსწავლე არ ესწრებოდა გაკვეთილს
9.    ამავე გაკვეთილის ხელახლა ჩატარების შემთხვევაში რას შეცვლიდით?
უკეთესად გავანაწილებდი დროს.
10.  როგორ გააუმჯობესებდით საკლასო გარემოს, სასწავლო აქტივობებს, სტრატეგიებს, ინსტრუქციებს და სხვა?
გამოვიყენებდი რომელიმე კოგნიტურ დიაგრამას რათა მოსწავლეებს უფრო აქტიურად ემუშვათ, ასევე ინტეგრირების თვალსაზრისით სხვა თანმიმდევრობით დავგეგმავდი აქტივობებს


რესურსის შეფასების კითხვარი

       რა საჭიროებაზე დაყრდნობით შეიქმნა რესურსი, რამ  განაპირობა მისი შექმნა, რა მიზნით შეიქმნა რესურსი?
       როგორ შეესაბამება თქვენ მიერ შექმნილი რესურსი ესგ-თი განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებს? რომელი საგნის, კლასის მისაღწევ შედეგებზე გასვლაში დაგეხმარათ ამ რესურსის გამოყენება და კონკრეტულად როგორ?
       როგორ არის გათვალისწინებული ამ რესურსის სამიზნე ჯგუფის მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებები, კონკრეტულად რაში გამოიხატება ამ რესურსისათვის ასაკობრივი თავისბურებების გათვალისწინება?
       აღწერეთ ის სფეროები (თემები, ასაკობრივი კატეგორიები, საგნები...), რომლებშიც შესაძლებელია ამ რესურსის საგამანათლებლო მიზნით   გამოყენება იმავე ან მოდიფიცირებული სახით - როგორ შეიძლება მისი მოდიფიცირება და გამოყენება სხვა კონტექსტში?
       რა საჭიროებაზე დაყრდნობით შეიქმნა რესურსი, რამ  განაპირობა მისი შექმნა, რა მიზნით შეიქმნა რესურსი?
       როგორ შეესაბამება თქვენ მიერ შექმნილი რესურსი ესგ-თი განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებს? რომელი საგნის, კლასის მისაღწევ შედეგებზე გასვლაში დაგეხმარათ ამ რესურსის გამოყენება და კონკრეტულად როგორ?
       როგორ არის გათვალისწინებული ამ რესურსის სამიზნე ჯგუფის მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებები, კონკრეტულად რაში გამოიხატება ამ რესურსისათვის ასაკობრივი თავისბურებების გათვალისწინება?
       აღწერეთ ის სფეროები (თემები, ასაკობრივი კატეგორიები, საგნები...), რომლებშიც შესაძლებელია ამ რესურსის საგამანათლებლო მიზნით   გამოყენება იმავე ან მოდიფიცირებული სახით - როგორ შეიძლება მისი მოდიფიცირება და გამოყენება სხვა კონტექსტში?
       ინოვაციურობის, ორიგინალურობის რა ელემენტებს შეიცავს თქვენი რესურსი? რაში გამოიხატება რესურსის ორიგინალურობა?
       აღწერეთ, როგორ შეუწყო ხელი მოსწავლეთა აქტიურ ჩართულობასა და ინტერაქციას სასწავლო პროცესში აღნიშნული რესურსის გამოყენებამ?
       დაგეხმარათ თუ არა ამ რესურსის გამოყენება მოსწავლეთა მრავალმხრივი უნარების განვითარებაში?
       იძლევა თუ არა აღნიშნული რესურსი მოსწავლეებში გამჭოლი კომპეტენციების განვითარების საშუალებას? როგორ?
       იჩინა თუ არა თავი რაიმე პრობლემამ რესურსის გამოყენებისას და როგორ გადაჭერით იგი?
       1რა შეცვალა თქვენს პედაგოგიურ პარქტიკაში აღნიშნული რესურსის გამოყენებამ?


Комментариев нет:

Отправить комментарий