ოქმის შაბლონები


სამოდელო გაკვეთილის შეფასების ოქმის შაბლონი



სსიპ ------------------------------------- საჯარო სკოლიპროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ჩართული მასწავლებლის შეფასების
ჯგუფის სხდომის ოქმი #

 -----------------                                                                                         ------------------- 2017 .

სხდომის დაწყების დრო: __ : __
სხდომას ესწრებოდნენ შეფასების ჯგუფის წევრები:
1.    ------------------------------ სსიპ -------------------------------- საჯარო სკოლის დირექტორი (თავმჯდომარე);
2.    ------------------------------ სსიპ --------------------- საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე (არსებობის შემთხვევაში);
3.    ------------------------------- ფასილიტატორი;
4.    --------------------------------  მათემატიკის კათედრის წარმომადგენელი;
5.    --------------------------------  ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის წარმომადგენელი;
ჩამოთვალეთ შეფასების ჯგუფის წევრები

სხდომას საპატიო მიზეზით არ ესწრებოდნენ: -----------------------------


შეფასების ჯგუფის სხდომას, ასევე, ესწრებოდა ------------------- მასწავლებელი ----------------.

სხდომა გახსნა შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ. მან დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგი და მიმართა, ხომ არ სურდათ დღის წესრიგში რაიმე საკითხის დამატება.

დღის  წესრიგი:

--------------------ის 2017 წლის -- --------------- -- კლასში ჩატარებული ქართული ენისა და ლიტერატურის სამოდელო  გაკვეთილის შეფასება;

კენჭი ეყარა წინადადებას დღის წესრიგის დამტკიცების შესახებ:
მომხრე:
წინააღმდეგი:

დაადგინეს:  დამტკიცდეს დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.


საკითხი: --------------------ის 2017 წლის -- --------------- -- კლასში ჩატარებული ქართული ენისა და ლიტერატურის სამოდელო  გაკვეთილის შეფასება;

მომხსენებელი: შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარე - --------------------------.
მოისმინეს: შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგით წარმოდგენილი საკითხი. მან განმარტა, რომ საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დამტკიცების შესახებ N68 დადგენილების მე-5 თავით განსაზღვრულია, რომ მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი აკვირდება უფროსი/წამყვანი მასწავლებლის მიერ ჩატარებულ სამოდელო გაკვეთილს და შესაბამისი რუბრიკის გამოყენებით აფასებს მას. მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი, უფროსი/წამყვანი მასწავლებლის მიერ ჩატარებულ სამოდელო გაკვეთილზე დაკვირვებების საფუძველზე ანიჭებს მას კრედიტქულებს. აღნიშნულიდან გამომდინარე, მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის მიერ უნდა მოხდეს სამოდელო გაკვეთილის შეფასება და მისთვის  წერილობითი შეფასების მიცემა."  ასევე,  აღნიშნა, რომ შეფასების ჯგუფის 201- --- ----------- სხდომის N--- ოქმით დამტკიცებულია „სსიპ ------------------------ საჯარო სკოლის მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის დებულება“, რომლითაც განსაზღვრულია სამოდელო გაკვეთილის შესაფასებლად მასწავლებლის მიერ შეფასების ჯგუფისთვის მიმართვის პროცედურა. 2017 წლის -- ---------------- -------------ის მასწავლებელმა ---------------------- განცხადებით მიმართა შეფასების ჯგუფს და მოითხოვა  201- წლის -- -------- -- კლასში ქართული ენისა და ლიტერატურის სამოდელო გაკვეთილზე დასწრება, რათა შეფასებულიყო  სტანდარტიზებული რუბრიკების შესაბამისად. აღნიშნული განცხადების საფუძველზე                       შეფასების ჯგუფის  წევრები დაესწრნენ გაკვეთილს.

შეფასების ჯგუფმა, იხელმძღვანელა სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის 2017 წლის 28 თებერვლის  „შიდა შეფასების სტანდარტიზებული ინსტრუმენტების დამტკიცების შესახებ“ N39 ბრძანების N1 დანართში არსებული სამოდელო გაკვეთილის შეფასების კრიტერიუმებით.
სამოდელო გაკვეთილის ჩატარებამდე მასწავლებლმა -----------------მ წარმოადგინა გაკვეთილის გეგმა და რეფლექსია. შეფასების ჯგუფის მოვალეობაა, შეაფასოს ჩატარებული სამოდელო გაკვეთილი და რეფლექსია. რუბრიკის მიხედვით, მასწავლებლის მიერ ჩატარებული სამოდელო გაკვეთილი ფასდება  8 კრიტერიუმის მიხედვით. თითოეული კრიტერიუმი ფასდება 1 ქულიდან 4 ქულის ჩათვლით (1 ქულა არის ყველაზე დაბალი,  ხოლო 4 ყველაზე მაღალი) იმის გათვალისწინებით, თუ რა კრიტერიუმს  აკმაყოფილებს. სამოდელო გაკვეთილის შეფასების მაქსიმალური ქულაა  - 32. იმისათვის, რომ მასწავლებელს მიენიჭოს 1 კრედიტქულა, მან უნდა დააგროვოს ქულათა ჯამური რაოდენობის 75% და მეტი, ანუ მინიმუმ 24 ქულა.

აზრი გამოთქვა: ----------------------. მან აღნიშნა, რომ შეფასების ჯგუფის წევრებმა დეტალურად განიხილეს თითოეული კრიტერიუმი და მისანიჭებელი ქულები. მისი განცხადებით, მასწავლებელს შეუძლია ჩაატაროს 4 ტიპის გაკვეთილი: ინტეგრირებული გაკვეთილი, პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი, გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული გაკვეთილი და ინოვაციური გაკვეთილი. თითოეული გაკვეთილის ტიპისთვის რუბრიკით გათვალისწინებულია შესაბამისი შეფასება, რომელიც ჩაშლილია სამოდელო გაკვეთილის შეფასების რუბრიკაში.

მასწავლებლის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და რეფლექსია ფასდება შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით:
  1. გაკვეთილის მიზნის შესაბამისობა სამოდელო გაკვეთილის ტიპთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან. ამასთანავე, შერჩეული სამოდელო გაკვეთილის ტიპიდან გამომდინარე, მიზანში ასახული უნდა იყოს შესაბამისი პუნქტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.
  2. გაკვეთილის მიზნის, აქტივობების, სტრატეგიებისა და კლასის ორგანიზების ფორმების ურთიერთშესაბამისობა.
  3. რესურსის მრავალფეროვნება და შესაბამისობა გაკვეთილის თემასთან, მიზანთან აქტივობებთან.
  4. შეფასების მეთოდების სტანდარტთან (სასწავლო მიზანთან) აქტივობებთან შესაბამისობა.
  5. საგნობრივი ცოდნა, მასალის გადაცემის სიცხადე და დასახულ მიზნებთან/სტანდარტებთან შესაბამისობა.
  6. სამოდელო გაკვეთილის შედეგის მიღწევა გაკვეთილის თითოეული ტიპის მიხედვით (ინტეგრირებული გაკვეთილი, პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი, გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული გაკვეთილი და ინოვაციური გაკვეთილი).
  7. გაკვეთილის გამოყენებითი ხასიათი კოლეგებისთვის.
  8. რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილზე.
აზრი გამოთქვა: ---------------------მ ყურადღება გაამახვილა მასწავლებლის მიერ ჩატარებული გაკვეთილის შესაბამისობაზე  მოსწავლეთა შეფასების მეთოდების სტანდარტთან (სასწავლო მიზანთან) და აქტივობებთან .
შეფასების ჯგუფის სხდომაზე აღინიშნა, რომ ერთიანობაში,  -------------------------ის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი იყო --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


აზრი გამოთქვა: საბოლოო ჯამში, ------------------------ის მასწავლებელმა -------------------მ ჩატარებული სამოდელო გაკვეთილის ფარგლებში  დააგროვა ----- ქულა.  მან დასწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა, რომ სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის  2017 წლის 28 თებერვლის   „შიდა შეფასების სტანდარტიზებული ინსტრუმენტების დამტკიცების შესახებ“ N39 ბრძანების N1 დანართის თანახმად, სამოდელო გაკვეთილის შეფასების მაქსიმალური ქულაა  - 32. მასწავლებელს მიენიჭება 1 კრედიტქულა, თუ ის დააგროვებს  ქულათა ჯამური რაოდენობის 75% და მეტს, ანუ მინიმუმ 24 ქულას.
------------- ----------ის შეფასების შედეგად გამოვლინდა, რომ მან დააგროვა --- ქულა, ანუ ---- %.

შეფასების სხდომის თავმჯდომარემ კენჭი უყარა -------------- მასწავლებლის 201- წლის -- ----------------- -- კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში ჩატარებული სამოდელო გაკვეთილის შეფასების საკითხისათვის.
აღნიშნულ საკითხზე აზრი გამოთქვეს:

კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე
წინააღმდეგი


დაადგინეს:
  1. სსიპ -------------------- საჯარო სკოლის -------------- მასწავლებელი 201- წლის -- ----------------- -- კლასში  ჩატარებული სამოდელო გაკვეთილისთვის შეფასდეს  --- ქულით.
2.       სსიპ -------------------- საჯარო სკოლის ------------- მასწავლებელ ------------ ---------------- სამოდელო გაკვეთილის ჩატარებისათვის მიენიჭოს 1 კრედიტქულა;
3.       მინიჭებული კრედიტქულა ელექტრონულად აისახოს მასწავლებლის შეფასების ელექტრონულ სისტემაში (eschool.emis.ge-ის მონაცემთა ბაზაში).

დღის წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დაიხურა.
სხდომის დასრულების დრო: ____ სთ.

სხდომის თავმჯდომარე:                                                          /-------------------/
სხდომის მდივანი:                                                                          /-------------------/
შეფასების ჯგუფის წევრები:                                              /-----------------------/


სტანდატული (საჩვენებელი) გაკვეთილის შეფასების ოქმის შაბლონი

სსიპ ---------------------- საჯარო სკოლიპროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ჩართული მასწავლებლის შეფასების
ჯგუფის სხდომის ოქმი #

ქ. ----------------                                                                                                __ ------------------- 2017.

სხდომის დაწყების დრო: __ : __
სხდომას ესწრებოდნენ შეფასების ჯგუფის წევრები:
1.    ------------------------------ სსიპ ---------------------------- საჯარო სკოლის დირექტორი (თავმჯდომარე);
2.    ------------------------------ სსიპ -------------------- საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე (არსებობის შემთხვევაში);
3.    ------------------------------- ფასილიტატორი;
4.    --------------------------------  მათემატიკის კათედრის წარმომადგენელი;
5.    --------------------------------  ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის წარმომადგენელი;
ჩამოთვალეთ შეფასების  ჯგუფის წევრები

სხდომას საპატიო მიზეზით არ ესწრებოდნენ: -----------------------------

შეფასების ჯგუფის სხდომას, ასევე, ესწრებოდა ----------------- მასწავლებელი -----------------.


სხდომა გახსნა შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ. მან დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგი და  მიმართა, ხომ არ სურდათ დღის წესრიგში  რაიმე საკითხის დამატება.

დღის  წესრიგი:

------------------- ----------------ის მიერ 2017 წლის -- --------------- --- კლასში ჩატარებული  მათემატიკის გაკვეთილისა და აღნიშნული გაკვეთილის რეფლექსიის შეფასება;


კენჭი ეყარა წინადადებას დღის წესრიგის დამტკიცების შესახებ:
მომხრე _
წინააღმდეგი -

დაადგინეს:  დამტკიცდეს დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.


საკითხი:  ------------------- ----------------ის მიერ 2017 წლის -- --------------- --- კლასში ჩატარებული  მათემატიკის გაკვეთილისა და აღნიშნული გაკვეთილის რეფლექსიის შეფასება;



მომხსენებელი: შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარე - --------------------------.
მოისმინეს: შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგით წარმოდგენილი საკითხი. მან განმარტა, რომ საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის „მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დამტკიცების შესახებ“ N68 დადგენილების მე-5 თავის შესაბამისად, მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი აკვირდება პრაქტიკოსი/უფროსი მასწავლებლის მიერ ჩატარებულ გაკვეთილს და გაკვეთილის შეფასების რუბრიკის გამოყენებით აფასებს მას.  მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი პრაქტიკოს/უფროს მასწავლებელთან ერთად განიხილავს გაკვეთილზე დაკვირვების შედეგებს,  ონივრულ ვადაში აძლევს მას განმავითარებელ შეფასებას წერილობითი ფორმით და ანიჭებს მას კრედიტქულებს აღნიშნულიდან გამომდინარე, მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის მიერ უნდა მოხდეს გაკვეთილის შეფასება და მასწავლებლისათვის განმავითარებელი წერილობითი შეფასების მიცემა.

„სსიპ -------------------------- საჯარო სკოლის მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის დებულებით“ განსაზღვრულია გაკვეთილის შესაფასებლად მასწავლებლის მიერ შეფასების ჯგუფისთვის მიმართვის პროცედურა. 2017 წლის -- ---------------- -------------ის მასწავლებელმა ---------------------- N------ განცხადების საფუძველზე  მოითხოვა გაკვეთილის შეფასება. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის 2017 წლის 28 თებერვლის  „შიდა შეფასების სტანდარტიზებული ინსტრუმენტების დამტკიცების შესახებ“ N39 ბრძანების N1 დანართით დამტკიცებულია  გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა. გაკვეთილი ჩატარდა 201- -- ------------------, რომელსაც  დაესწრნენ შეფასების ჯგუფის წევრები.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ დამსწრე საზოგადოებას მოუწოდა დამტკიცებული რუბრიკების შესაბამისად შეეფასებინათ ---------------- მასწავლებლის მიერ --- კლასში ჩატარებული გაკვეთილი თემაზე „---------------------„. ქალბატონმა  -----------------მ ჩატარებულ გაკვეთილზე წარმოადგინა გაკვეთილის გეგმა და რეფლექსია. 
შეფასების ჯგუფმა, იხელმძღვანელა სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ შემუშავებული გაკვეთილის შეფასების რუბრიკაში არსებული კრიტერიუმებით.
მასწავლებლის შეფასება განხორციელდგაკვეთილის შეფასების სქემით მასწავლებლის მიერ ჩატარებული გაკვეთილის შეფასებისა და რეფლექსიის შეფასების საფუძველზე.
სასწავლო გარემოს შეფასება განხორციელდა შემდეგ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით:
1.       სასწავლო გარემო:
1.1. ურთიერთპატივისცემისა და ურთიერთგაგების ხელშემწყობი გარემო- --- ქულა; (მინიმალური -1 ქულა, მაქსიმალური-4 ქულა)
1.2. კლასის მართვა - --- ქულა;
1.3. სასწავლო რესურსი - --- ქულა.
2.       სწავლება:
2.1. მოსწავლეებთან კომუნიკაცია:
2.1.1. სასწავლო მიზნებისა და შინაარსის განმარტება - --- ქულა
2.1.2. ინსტრუქციები აქტივობებისთვის - --- ქულა
2.2. სწავლების სტრატეგიები - --- ქულა (ამ კომპონენტით ვერ შეფასდება სპორტის გაკვეთილები)
2.3. მოტივაცია და ჩართულობა - --- ქულა;
2.4. სწავლების დროს შეფასების გამოყენება - --- ქულა (სპორტის შემთხვევაში შეფასდება მხოლოდ განმავითარებელი შეფასების გამოყენება) 
აზრი გამოთქვეს: შეფასების ჯგუფის წევრებმა ------------ ----------------- და ---------- --------. მათ  აღნიშნეს, რომ მოსწავლეებსა და მასწავლებელს შორის კეთილგანწყობილი და თანასწორობაზე აგებული ურთიერთობაა, მასწავლებელი კარგად იცნობს ყოველი მოსწავლის პიროვნებას, მათ შესაძლებლობებს და ცდილობს ამის გათვალისწინებით განსაზღვროს ინდივიდუალური მიდგომა თითოეულ მათგანთან.  გარდა ამისა, ----- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

შეფასების ჯგუფის სხდომაზე აღინიშნა, რომ ერთიანობაში,  -------------------------ის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი იყო ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
მას განმავითარებელი შეფასების სახით მიეცა რეკომენდაცია ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

გაითვალისწინეთ, აუცილებელია შეფასების ჯგუფმა მასწავლებელი შეაფასოს წერილობითი განმავითარებელი კომენტარით.

საბოლოო ჯამში, ------------------------ის მასწავლებელმა -------------------მ ჩატარებული გაკვეთილის N39 ბრძანებით დამტკიცებული კრიტერიუმებით შეფასების შედეგად დააგროვა -- ქულა.

გაკვეთილის შეფასების მაქსიმალური ქულაა  - 32. იმისათვის, რომ მასწავლებელს მიენიჭოს 2 კრედიტქულა, მან უნდა დააგროვოს ქულათა ჯამური რაოდენობის 75% და მეტი, ანუ მინიმუმ 24 ქულა.
სპორტის გაკვეთილის შეფასების მაქსიმალური ქულაა 28. გაკვეთილი დადებითად შეფასებულად ჩაითვლება, თუ ის დააგროვებს  ქულათა ჯამური რაოდენობის 75%-ს, ანუ მინიმუმ 21 ქულას.

ვინაიდან -------------- ---------------- გაკვეთილის შეფასების სქემის საფუძველზე დადებითად შეფასდა, ამჯერად უნდა მოხდეს აღნიშნული გაკვეთილის რეფლექსიის შეფასება. მომხსენებელმა დამსწრე საზოგადოებას განუმარტა, რომ მასწავლებლის რეფლექსიის შეფასების სქემა მოიცავს 4 კრიტერიუმს. თითოეული კრიტერიუმი ფასდება 1 ან 0 ქულით.

ქალბატონმა ----------------- დამსწრე საზოგადოებას განუმარტა, რომ   რეფლექსია დადებითად შეფასებულად ჩაითვლება, თუ ის დააგროვებს ქულათა მაქსიმალურ რაოდენობას - 4 ქულას

აზრი გამოთქვა: ---------- ------------------- მან აღნიშნა, რომ როგორც ---------------------- შეფასებიდან ჩანს, მან რეფლექსიის შეფასების შედეგად დააგროვა მაქსიმალური ქულა, შესაბამისად, ჩატარებული გაკვეთილის რეფლექსია უნდა შეფასდეს დადებითად.

შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ დამსწრე საზოგადოებას მოუწოდა კენჭი ეყარათ --------------------- მიერ ჩატარებული გაკვეთილისა და აღნიშნული გაკვეთილის რეფლექსიის შეფასებისათვის.

კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე: ----
წინააღმდეგი: ----

  1. სსიპ -------------------- საჯარო სკოლის -------------- მასწავლებელი 201- წლის -- ----------------- -- კლასში  ჩატარებული გაკვეთილისთვის შეფასდეს  --- ქულით.
  2. სსიპ -------------------- საჯარო სკოლის -------------- მასწავლებელი 201- წლის -- ----------------- -- კლასში  ჩატარებული გაკვეთილის რეფლექსიის საფუძველზე შეფასდეს  4 ქულით.
3.       სსიპ -------------------- საჯარო სკოლის ------------- მასწავლებელ ------------ ---------------- გაკვეთილის ჩატარებისათვის მიენიჭოს 2 კრედიტქულა;
4.       ----------------------სათვის მინიჭებული 2 კრედიტქულა ელექტრონულად აისახოს მასწავლებლის შეფასების ელექტრონულ სისტემაში (eschool.emis.ge-ის მონაცემთა ბაზაში).
                                         
დღის წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დაიხურა.
სხდომის დასრულების დრო: ____ სთ.

სხდომის თავმჯდომარე:                                                           /-------------------/
სხდომის მდივანი:                                                                    /-------------------/
შეფასების ჯგუფის წევრები:                                                    /-------------------/
                                                                                              /-------------------/


შეფასების ჯგუფის სხდომის ოქმის შაბლონი


სსიპ - -----------------------------  საჯარო სკოლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის სხდომის
                                                            ოქმი N         
ქ.--------------------                                                                                      ----- სექტემბერი 2016 წ.
სხდომის დაწყების დრო:__: __სთ.
სხდომას ესწრებოდნენ შეფასების ჯგუფის  შემდეგი წევრები:
1.1   სკოლის დირექტორი (თავმჯდომარე)
1.2   დირექტორის მოადგილე
1.3   ------------- ფასილიტატორი
1.4   --------------- ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის წარმომადგენელი
1.5   --------------- მათემატიკის კათედრის წარმომადგენელი
1.6   --------------- საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის წარმომადგენელი
1.7   --------------- საბუნაბისმეტყველო მეცნიერებების კათედრის წარმომადგენელი
1.8   --------------- დაწყებითი კლასების კათედრის წარმომადგენელი
1.9   --------------- უცხოური ენების კათედრის წარმომადგენელი
1.10           --------------- სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრის წარმომადგენელი

შეფასების ჯგუფის სხდომას საპატიო მიზეზით არ ესწრებოდა ------ მასწავლებელი

სხდომა გახსნა შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ, დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგი და  მიმართა მათ, ხომ არ სურდათ დღის წესრიგში  რაიმე საკითხის დამატება.
დღის  წესრიგი:
1.       მასწავლებლის პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება და შესაბამისი კრედიტქულების მინიჭება.
2.       მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ფასილიტატორისთვის კრედიტქულების მინიჭება.

კენჭი ეყარა წინადადებას დღის წესრიგის დამტკიცების შესახებ:
მომხრე:
წინააღმდეგი:

დაადგინეს:  დამტკიცდეს დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.

საკითხი N1. მასწავლებლის პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება და შესაბამისი კრედიტქულების მინიჭება.
მომხსენებელი: შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარე ------------------------------------.

მოისმინეს:  შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარის ქალბატონი/ბატონი -----------------------ს მოხსენება დღის წესრიგით წარმოდგენილ საკითხთან დაკავშირებით. მან შეფასების ჯგუფის წევრებს შეახსენა, რომ სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბრძანების საფუძველზე  მასწავლებლებს ელექტორონულ სისტემაში მათთვის განკუთვნილ ელექტრონულ სივრცეში,  პროფესიულ საქაღალდეში დოკუმენტები უნდა განეთავსებინათ 2016 წლის 4 ივლისის ჩათვლით. ამ ვადის დასრულების შემდეგ შეფასების ჯგუფმა უნდა განახორციელოს მასწავლებლის პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება. აღნიშნული შეფასების საფუძველზე უნდა მოხდეს მასწავლებლისათვის კრედიტქულების მინიჭება, რომელსაც დიდი მნიშვნელობა აქვს მასწავლებლის შემდგომი კარიერული წინსვლისათვის, ვინაიდან სწორედ მინიჭებული კრედიტქულების საფუძველზე უნდა მოხდეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისათვის შესაბამისი წინადადებების წარდგენა კონკრეტული მასწავლებლისათვის სტატუსის  მინიჭების, შენარჩუნებისა ან შეწყვეტის შესახებ. სსიპ მასწავლებელეთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის 2016 წლის 14 ივნისის „ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ მასწავლებლის შეფასების შედეგებისა და მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭების, შენარჩუნებისა და შეწყვეტის შესახებ წინადადების ელექტონულ სისტემაში განთავსების ვადის განსაზღვრის შესახებ“ N135 ბრძანების პირველი პუნქტით განისაზღვრა, რომ ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება ვალდებულია უზრუნველყოს მასწავლებლის შეფასების შედეგებისა და მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭების, შენარჩუნებისა და შეწყვეტის შესახებ წინადადების ელექტონულ სისტემაში განთავსება 2016 წლის 27 ივლისამდე. აღნიშნულ ბრძანებაში 2016 წლის 04 ივლისის N161 ბრძანებით ცვლილება შევიდა და მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭების, შენარჩუნებისა და შეწყვეტის შესახებ წინადადების ელექტონულ სისტემაში განთავსების ვადა განისაზღვრა 2016 წლის 12 სექტემბრის ჩათვლით. ამდენად, ამ სხდომაზე განხილული უნდა იქნას ინფორმაცია თითოეული მასწავლებლის მიერ ამ პერიოდისათვის განხორციელებული სავალდებულო აქტივობებისა და დამატებითი საქმიანობის შესახებ.
საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის N68 დადგენილებით დამტკიცებული ,,მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის’’ მე-5 თავით განსაზღვრულია ის სავალდებულო აქტივობები, რომლის განხორციელებაც აუცილებელია მასწავლებლის მიერ კრედიტქულის მინიჭებისათვის. ასევე, დადგენილია კონკრეტული აქტივობისთვის რამდენი კრედიქტულაა გათვალისწინებული და რამდენი კრედიტქულის დაგროვებაა საჭირო სტატუსის შენარჩუნებისა თუ უფრო მაღალი სტატუსის მოპოვებისათვის.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ აღნიშნა, რომ ამ ეტაპზე სსიპ ---------------------------სკოლაში არის ---- მასწავლებელი. მათგან, ---- პრაქტიკოსი, ---- უფროსი და ---- წამყვანი მასწავლებელი. აღსანიშნავია ისიც, რომ 2015-2016 სასწავლო წელი განსაზღვრული იყო მასწავლებლის შეფასების სისტემის პილოტირების წლად. ამის მიუხედავად, მასწავლებლები მეტ-ნაკლებად აქტიურად ახორცილებდნენ სხვადასხვა საქმიანობას, რასაც ადასტურებს მათ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტაცია. მან მოუწოდა ჯგუფის წევრებს შეეფასებინათ მასწავლებელები.
--------------------------- მოუწოდა ჯგუფის წევრებს შეეფასებინათ თითოეული მასწავლებლის მიერ განხორციელებული აქტოვობები, მასწავლებლების მიერ პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება და კრედიტქულის მინიჭება.
შეფასების ჯგუფის წევრები დატალურად გაეცნენ თოთოეული მასწავლებლის მიერ პროფესიულ საქაღალდეში განთავსებულ დოკუმენტაციას განხორციელებული აქტივობების თაობაზე.
უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მისანიჭებლად, პრაქტიკოსი მასწავლებლისათვის სავალდებულო აქტივობების ჩამონათვალიდან სსიპ -------------------------------- საჯარო სკოლის მასწავლებლებმა განახორციელეს შემდეგი აქტივობები:
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ ---------------------მ აღინიშნა, რომ -------------------- არის/არიან პრაქტიკოსი მასწავლებელი/მასწავლებლები. მან/მათ 2016 წლის ---------- (მიუთითეთ პერიოდი) წარმატებით ჩააბარა/ჩააბარეს საგნის გამოცდა, რაც საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის N68 დადგენილებით დამტკიცებული ,,მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის’’ მე-5 თავის თანახმად, წარმოადგენს უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მისანიჭებლად სავალდებულო ერთ-ერთ აქტივობას და რისთვისაც მას/მათ უნდა მიენიჭოს/მიენიჭოთ 10 კრედიტქულა.
--------------------------- და ------------------------------- 2016 წლის ----------(მიუთითეთ პერიოდი) გაიარეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის /ან სხვა დაწესებულების მიერ ორგანიზებული პროფესიული განვითარების კურსი-------- (დაწერეთ კურსის/ტრენინგის დასახელება). აღნიშნულის დასადასტურებლად წარმოდგენილია შესაბამისი სერტიფიკატი/ცნობა. მითითებული სავალდებულო აქტივობისათვის პრაქტიკოს მასწავლებელს ენიჭება 5 კრედიტქულა.
რაც შეეხება შიდა საგაკვეთილო დაკვირვებებს, ვინაიდან გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა ჯერ არ არის დამტკიცებული და შესაბამისად, შეფასების ჯგუფებს არ გაუვლიათ გადამზადება ამ მიმართულებით, 2015-2016 სასწავლო წლის განმავლობაში ვერ მოხერხდა შიდა საგაკვეთილო დაკვირვებების განხორციელებაამდენად, პრაქტიკოსი და უფროსი მასწავლებლები მიმდინარე წელს აღნიშნული აქტივობით ვერ დააგროვებენ კრედიტქულებს. მასწავლებლების მიერ ჩატარებულღიაგაკვეთილებვერ ჩაითვლება შიდა საგაკვეთილო დაკვირვებად, რადგან არ არის დაცული შესაბამისი პროცედურები და შეფასების ჯგუფს გაკვეთილის შესაფასებლად არ გამოუყენებია შეფასების სტანდარტიზებული ინსტრუმენტი.
მასწავლებელთან შეთანხმებით გაკვეთილზე დაკვირვება განხორციელდება 2016-2017 სასწავლო წლიდან და შესაბამისი კრედიტქულები მიენიჭება შესაბამისი შეფასების საფუძველზე.
გარდა ზემოაღნიშნული სავალდებულო აქტივობებისა მასწავლებლების მიერ განხორციელდა შემდეგი დამატებითი საქმიანობები:

სკოლის მასწავლებლებმა, საქართველოს  განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 04  აპრილის N279 ბრძანებით დამტკიცებული პროგრამების შესაბამისად, გაიარეს პროფესიული განვითარების კურსი. კერძოდ:
1.       გერმანული ენის მასწავლებელმა -------------------------მ ,,გოეთეს ინსტიტუტის“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა  ,,გერმანული ენის მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 1 კრედიტქულა.

2.       სამოქალაქო განათლების მასწავლებელმა ---------------------მ - ,,PH Inernational საქართველოს“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა ,,სამოქალაქო განათლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 3 კრედიტქულა.

3.       დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებმა --------------------------მ - ,,ქემონიქსი - საქართველოს“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა ,,დაწყებით საფეხურზე ქართული ენის, ქართულის,  როგორც მეორე ენისა და მათემატიკის მასწავლებლების პროფესიული განითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 2 კრედიტქულა.
4.       მოხალისე მასწავლებლებთან ერთად მომუშავე ინგლისური ენის ადგილობრივმა მასწავლებელმა ------------------------მ - ,,აშშ მშვიდობის კორპუსი საქართველოში“ მიერ ორგანიზებული კრედიტქულების პროგრამა ,,ინგლისური ენის მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“ და სსიპ განათლების ხარისხის განვითარების ერონული ცენტრის მიერ ორგანიზებული საკრედიტო  პროგრამა ,,ინგლისური ენის მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 1 კრედიტქულა.
5.       საზოგადოერივი მეცნიერებებისა და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების მასწავლებლებმა -------------------------------მ -  ,,ეკოვიჟენი - კავშირი მდგრადი განვითარებისთვის“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა ,,საზოგადოებრივი მეცნიერებიბისა და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 3 კრედიტქულა.

აღნიშნულის დასადასტურებლად პროფესიულ საქაღალდეში წარმოდგენილია შესაბამისი სერტიფიკატი/ცნობა.

----------------------- პროფესიული განვითარების მიზნით - --------- (პერიოდი) მონაწილეობა მიიღო კონფერენცია/სემინარში. მის მიერ წარდგენილი იქნა მოხსენება/პრეზენტაცია თემაზე ---------------------------. აღნიშნულის დასადასტურებლად მასწავლებლის მიერ წარმოდგენილი იქნა კონფერენციის დღის წესრიგი და მოხსენების ელექტრონული ვერსია. აღნიშნული საქმიანობისათვის მასწავლებელს ენიჭება 1 კრედიტქულა.
ან მასწავლებელმა მონაწილეობა მიიღო სასწავლო რესურსის შექმნაში, კერძოდ იგი არის------------------სახელმძღვანელოს თანაავტორი /ან გამოქვეყნდა სტატია ,,----------სათაური“ (სად გამოქვეყნდა) (იმ შემთხვევაში თუკი გამოქვეყნდა სტატია ენიჭება 1 კრედიტქულა, მეთოდური ლიტერატურის შექმნისათვის-2 კრედიტქულა, გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელო-4 კრედიტქულა)
ან 2016 წლის ---- ------------ სსიპ ---------------------------- სკოლაში სტუდენტების მიერ პრაქტიკის გავლის სურვილით მომართა სსიპ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტმა. სკოლასა და უნივერსიტეტს შორის გაფორმდა ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი. მემორანდუმის ფარგლებში სკოლამ მიიღო ---- სტუდენტი, რომლებიც გადანაწილდნენ --- უფროს  მასწავლებლებზე. ვინაიდან სტუდენტების ან/და მასწავლებლების კონსულტაციისათვის უფროსი მასწავლებლებს ენიჭებათ 2 კრედიტქულა, --------------------- და ---------------------- მასწავლებლებს  უნდა მიენიჭოთ --- კრედიტქულა.

ასევე,   როგორც მოგეხსენებათ   ,,მასწავლებელთა საქმიანობის დაწყების, პრფესიული  განვითარებისა  და კარიერული წინსვლის სქემის“   ფარგლებში  სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ 2016 წლის ----  -----------------------ს  ორგანიზებულ იქნა ტრენინგები.  აღნიშულ აქტივობებზე  დასწრებისთვის მასწავლებლებს, როგორც შეფასების ჯგუფის წევრებს  ----------------------------------------------ს მიენიჭათ 0,5 კრედიტქულა.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ შეფასების ჯგუფის წევრებს მოუწოდა კენჭი ეყარათ წარდგენილი საკითხისთვის.

კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -----
წინააღმდეგი - -----

შეფასების ჯგუფმა კენჭისყრის შედეგად დაადგინა:

1.       სსიპ ------------------------------- საჯარო სკოლის მასწავლებლებს მიენიჭოთ კრედიტქულები დანართის შესაბამისად;
2.       განხორციელდეს მინიჭებული კრედიტქულების ელექტრონულად eschool.emis.ge-ის მონაცემთა ბაზაში ასახვა.

საკითხი N2.  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ფასილიტატორისთვის კრედიტქულების მინიჭება.
მომხსენებელი:  შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარე ------------------------------------.
მოისმინეს:  შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარის ქალბატონი/ბატონი -----------------------ს მოხსენება დღის წესრიგით წარმოდგენილ საკითხთან დაკავშირებით.
მან პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფს  მოახსენა, რომ  საქართველოს მთავრობის 2015  წლის 20 თებერვლის N68  დადგენილებით განსაზღვრული ,,მასწავლებელთა საქმიანობის დაწყების, პრფესიული  განვითარებისა  და კარიერული წინსვლის სქემის“   შესაბამისად  მასწავლებელს  დამატებითი საქმინობისთვის, კერძოდ  ფასილიტატორობისთვის  ენიჭება 3 კრედიტქულა (ფასილიტატორობის თითოეული წლისათვის -  1  კრედიტქულა).
აღნიშნულიდან გამომდინარე მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრს -----------------------------------ს  ფასილიტატორობისთვის ენიჭება 1  კრედიტქულა.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ შეფასების ჯგუფის წევრებს მოუწოდა კენჭი ეყარათ წარდგენილი საკითხისთვის.

კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -----
წინააღმდეგი - -----

შეფასების ჯგუფმა კენჭისყრის შედეგად დაადგინა:

ცნობად იქნეს მიღებული მასწავლებელთა პროფესიული  განვითარების ფასილიტატორ  -----------------------------------სთვის 1   კრედიტქულის მინიჭების საკითხი.

დღის წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დახურულად გამოცხადდა.
სხდომის დასრულების დრო: __: __სთ.

სხდომის თავმჯდომარე:                                                               ---------------------------
სხდომის მდივანი:                                                                       ---------------------------





Комментариев нет:

Отправить комментарий